Jumaat, 12 Jun 2009

Wife And Anak PerEmpuAn Ke CAMeroN HighLAnd

Anak aku dengan geng dia dekat Ladang Lebah
My Wife and anak2 aku depan signboard ladang teh

Saja bergaya depan kedai baju di Rantau Panjang.
My Mife dan dua anak pempuan aku telah mengikuti rombongan dua hari ke Cameron Highland dan ke Rantau Panjang bersama rakan-rakannya.Aku hantar wife aku naik bas yang bertolak pukul 10.00 malam 4 hb Jun 2009.
Yang pasti anak aku Yana beria-ria benar nak merasai kedinginnan Cameron Highland.Aku kebetulannya telah pun ke sana pada penghujung tahun 2008.Tempat yang dilawati ialah di Lata Iskandar,Ladang Teh dan tempat menternak lebah selain dari tempat membeli belah.Kira okay lah tu,sebab keesokkannya rombongan wife aku ni ke Rantau Panjang.Sempat juga sambor baju Adidas Golok 4 helai..... untuk aku dan Harir.Nanti aku cerita lagi.Wife aku balik pada malam Ahad 6 Jun 2009.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan