Selasa, 6 Oktober 2009

Yo!......Mu makan apa?

Di pentas kehidupan.....makan kat Pizza Hut bersama Hanis
Dapat jam baru
Kegembiran...keceriaan..kebahgiaan
Antara titik dan pertemuan.....di mana aku tiada di situ
Kesungguhan menggapai impian.....terlaksana


Semuanya.......bermain dalam minda aku....ada sesekali,terasa hadir persis mengetuk hebat ruang kosong yang tersedia dalam hidup ini.Kehadiran yang perlu dihargai ini umpama tak akan terlerai walau biduk sebesar mana sekalipun mendatang....dan segalanya terlukis di kanvas hidup antara aku,kau dan........
Yang pasti.....aku masih menaruh keyakinan bahawa.......aku adalah kehidupan yang tertulis di atas cermin kehidupan yang kian hari....menimbulkan kegelisahan.Tapi itu semua....biar aku sahaja yang memikirkanya........
.

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan