Ahad, 16 Mei 2010

TAHLIL ARWAH IBU TERSAYANG

Sepupu aku,Zali dan Hasan
Orang kampung aku
Sedang menjamu selera selepas tahlil.

15 Mei 2010,Sabtu malam Ahad,genaplah 7 hari ibu tersayang meninggalkan kami.Aku telah mengadakan taklil arwah pada hari pertama,kedua dan ketiga dan seterusnya pada hari ke tujuh
iaitu pada 15 Mei 2010.

Aku,isteri aku Haniza,anak aku Harir dan Hanis serta Yana membantu menguruskan majlis tahlil ini memandangkan ayahku sudah tidak larat untu menguruskannya.Majlis tersebut kami buat di rumah ayah aku.

Alhamdullillah,sepupu aku seperti Sidek,Zali an Hassan serta anak sepupu aku Man dari Bukt Kuang hadir sama.Rakan-rakan dari Pasir Gajah lebih kurang 100 orang hadir dalam majlis tahlil itu.Ya Allah,kau cucurilah rahmatmu ke atas ROH ibuku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan