Sabtu, 23 April 2011

TIDUR KAT HOTEL MARJAN

Mama.yana n najla
Yana rajin jaga najla
Najla...dah pandai reaksi dah
Hanis pun ada
Najla dan Yana atas tilam

Pada 12 Feb 2011,Najla,Hanis,Yana dan Mama telah tidor di Hotel Marjan memandangkan esoknya adalah hari Cuti.Ini kerana ayah aku telah dimasukkan ke hospital dan aku kenalah jaga dia di hospital.Anak-anak aku ini aku bawa bercuti di hotel tersebut.

Yana begitu seronok melepak kat hotel ini.....bermain dengan anak aku yang kecik tu...Najla..aku tak lah berpeluang tidor kat sini,cuma sebelah pagi sementara menanti waktu doktor ronda dalam wad,aku singgah kat bilik mereka...dapatlah aku melelapkan mata 2 jam....tau sajalahlah...nak tido kat wad tu bukan boleh sangat...asyik terjaga sahaja.

Boleh tahan jugalah hotel Marjan ni....bukannya mahal sangat,berpatutan dan kelengkapannya pun ada...ada TV Astro,air panas,tuala dan sebagainya.....okaylah tuuuuuu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan