Khamis, 30 Disember 2010

HUJA N N BANJIR 30.12.2010

NAMPAK....hujan lebat tuuuuu
ATAS JALAN.......seronok kalau dapat main air ni
AIR.....depan rumah gua

Pada 30 12 2010,Khamis,hujan turun dengan lebatnya...semalaman hujan tak renti-renti....itu buatkan depan rumah gua banyak air....melimpah atas jalan yang berkebetulan rendah sikit....jadi tempat tu air mula melimpah......

Gua rasa hujan yang tak renti-renti ni akan renti juga pada Jumaat ni...sebab gua bukan suka sangat kalau air melimpah...susah.......tapi anak-anak gua suka main air banjir ni......budak-budak memang macam tuuuuu...

Anak-anak gua terutama si Yana dah pagi-pagi lagi dok main air banjir ni.....dok mencelok kakilah...sampai basah kuyup baju dia orang.....inilah kalau akhir tahun...banjir je kat kampung gua ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan