Rabu, 22 Disember 2010

YANA BERCUTI RUMAH ATOK ........

BERSANTAI.......Harir kena jaga adik ....
HI......Hazib ,Yana dan Nabil mandi...
MANJA.......mama dan Najla
GIGI......Nabil dan Yana senyum apa tuuu
HAPPY N BAD MOOD.....suasana berbeza


Pada cuti sekolah yang ini,12 Dis 2010,aku SEKELUARGA BERPELUANG BALIK KAMPUNG WIFE AKU di B Pahat.Anak aku Si Najla,Si Hanis,Si yana dan Si Harir ikut sama.Kami berada di kampung selama 10 hari.Inilah kali pertama aku bawa si Najla balik kampung setelah 3 bulan ia lahir.

Yang pastinya,banyak juga kami seluarga ronda-ronda,kat SUMMITlah...kat Water worldlah,Tengok wayang cerita Narnia 3D lah.......shopping songkok tinggilah,beli ayam kat Pasar boronglah......itulah kerja aku selain dari TIDUR.....

Hari isnin,20 Dis 2010,akupun berangkat semula balik kampung akuuuuuuuu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan