Sabtu, 3 September 2011

BERAYA DI RUMAH KAKAK AKU

Mama..Najla dan Yana kat Pantai
Abah...joint sama..berlatarkan pantai yang banyak layang-layang
Mama sembang dengan yana pasal pantai ini
Najla nak sangat rasa kaki dia kat pantai......

Hari raya keempat,Jumaat 2 Sept 2011,aku ambil kesempatan beraya rumah kakak dan abang aku sebelah mak aku...tapi ayah yang lain ......sebab selepas kehilangan ibu aku pada bulan Mei tahun lepas...ini lah baru aku bertandang ke rumah dia orang....biasanya aku ke rumah kakak aku tu dengan arwah ibu aku...kini...aku kena gi sendiri.......ibu aku sudah tiada lagi.Sediahnya....

Ayah aku...susah sikit kalau nak diajak berjalan...ni pula dia dah semakin tua...tak larat katanya nak jalan jauh..so...kita tak bawa dialah.....dia dok kat rumah saja.

Anak aku..si Harir pula...alasannya...nak beraya dengan rakan-rakan dia.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan