Sabtu, 17 September 2011

BIRTHDAY...MAMA...PUHHHH..42 Y NOWWWW


Mama dan Najla......dekat A&W

Hanis dan mama...pasang lilin

Yana...mama dan abah....

Yana bantu mama nak tiup lilin

Mama...dekat a & W

Yana dan mama



pADA 07 Sept 2011,Mama.....bini gua lah....telah menyambut hari lahirnya yang Ke42...puuuuh...dah 42 rupanya usia bini gua...tapi...tak apa..cute lagi....hatipun baik...

Sempena hari lahir mama yang ke 42 ni....aku,yana,Najla dan mama telah menyambutnya di A & W...makam ayam goreng,makan burger dan kentang goreng...



Keesokannya...Khamis,baru beli Kek untuk ditiup di rumah...memandangkan Hanis...anak aku akan balik dari asrama....Jadi blehlah raikan bersama di rumah.Cuma Harir...anak sulong aku aje yang tak ada....belajar kat UITM LENDU Melaka.....



Doakan...semoga mama dimurahkan rezeki,dipanjangkan usia dan berbahagia di samping abah leeeeeee....i love u mama....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan