Selasa, 31 Januari 2012

KAMERA BARU: OLYMPUS VG 120...KEMERA LAMA ROSAK

Perkakas kamera baru aku.....
Kotak kamera baru aku....
Aku sedang beli kamera.....
Mama...Najla dan Yana...gambar pertama
He......action semasa nak test kamera baru....

Pada 30 Januari 2012....aku beli kamera baru setelah kamera lama aku yang berusia 3 tahun rosak ic LCDnya.Aku kena beli kerana tanpa kamera...banyak aktiviti bergambar tak dapat aku uploadkan ke dalam blog .....ini kerja yang aku buat.

Kamera lama aku..SONY tidak boleh ambil gambar...jadi hitam permukaannya akibat dari kesilapan aku letak kamera dalam kereta...panas dan menyebabkan ic LCDnya terbakar...jadi aku beli jenama OLYMPUS ni pulak dengan harga RM450.00...harga asalnya RM488....entahlah...murah ke tidak aku tak tahu juga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan