Khamis, 26 Januari 2012

MAJLIS TAHLIL ARWAH IBU AKU

Pada 25 Januari 2012...Rabu malam Khamis...aku telah mengadakan majlis tahlil arwah ibu aku yang masuk ke tahun ke dua.Majlis ini aku buat sempena kepulangan abang aku yang dok di KULIM Kedah....dia balik pada hari raya Cina selama tiga hari.

Jadi kesempatan ini...maka aku buat majlis tahlil panggil orang kampung dan kawan-kawan lebih kurang 60 orang.......hadir sama ialah abang aku yang dok dekatFELDA sini....

ALHAMDULILLLAH...SEMUAnya berjalan dengan baik...majlis tahlil diketuai oleh Imam Hj Yusof bin Kamaruddin dan Imam Abas bin Taib....bermula lepas isyak jam 910 malam dan berakhir pada jam 1000 malam......buat makan nasi putih,lauk ayam gulai,goreng kicap ikan aya,sayur campur,tembikai,dan buat basih mulut LIMAU raya Cina....

SEMOGA ROH IBUKU TENANG DIPERSEMADIANNYA.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan